28MARS

Så var det måndag igen, helgen går alldeles för fort!
I lördags vaknade både jag och Jocke vad kl halv åtta, var svinpigg och kunde inte somna om. Sen åkte vi över till Helsningör en liten sväng, riktigt längesen jag var där. På kvällen bar det av till Papi för att fira Fanny och Stringan. Hade rikigt roligt och maten var svingod. Var inte alls sugen på att dra ut efteråt så jag och jocke stack hem istället.
Var ändå ganska seg på sönadagen så det belv inte mycket mer gjort än en långpromenad i det fina vädret.

Och jag har blivit mobbad på jobb hela dagen bara för att jag glömde lägga i handbromsen på bilen så den hade ju rullat iväg och stod mitt på parkeringsplatsen. Lätt hänt ju, kan ju inte tänka på allt när klockan inte ens är sex på morgonen!


Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0