You know I'd do anything for you

Beställde ett par jeans från Nelly för nån dag sen, och idag kom de. Det skulle vara ett par exakt likadana som jag redan har, men dom här satt skitfult på och känndes inte alls likadant i materialet som mina gamla, så det kan omöjligt vara likadana, så det får bli retur på dom.
Igår när jag var och solade så var där en gubbe och lagade ett solarium. Gick in och la mig och hade legat i ungefär en minut när allting slocknar och det blir kolsvart överallt. Ser inte ett piss men hittar tillslut min mobil så jag kan lysa med och klär på mig och öppnar dörren. gubben har råkat stänga av strömmen. Han fick igång den igen men då gick det inte att starta mitt solarium, sa till gubben och han betalade då och bjöd mig på två minuter extra, schysst!

Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0