13 JANUARI

Imorgon är jag ledig. Finns inte så mycket att göra på jobb så jag är ledig nästa vecka också. Det är ju skönt att vara ledig men jag kommer bli så jävla rastlös! Det är inte kul att gå till jobb, men när jag inte är där, så saknar jag det faktikst lite, på nått konstigt sätt.
Sover hemma inatt för första gången på länge, och helt ensam. Kommer inte kunna somna utan Jocke!


Hade inte så mycket att göra på jobb igår, så vi gick upp på taket och tog ner julgranen som stod där. Jag tyckte det var skitkul att gå upp där. Tycker man det är kul att gå upp på ett tak, då har man ganska tråkigt på jobb kan jag säga er.


Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0