18 FEBRUARI

Var i höganäs igår och lämnade cv på Lager 157. Där var så sjukt mycket folk. Stod utomhus i kö i typ 40 min innan jag kom in. Höll seriöst på att frysa ihjäl. Sen när man väl kom in i så var där ytterligare en kö på ca 20 min. Kul att stå i kö i en timme för att få snacka emd arbetsgivaren i en minut!
Och idag har jag varit på en intervju om att börja jobba på Grans Coffee. Jag tycker att det gick bra, så får se i nästa vecka om de vill träffa mig igen, jag hoppas verkligen det!
Ska dra hem till Jocke lite senare och sen ska vi ut och äta för att fira Lasse som fyller år på söndag, mysig fredag helt enkelt!


Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0