4 APRIL

Min helg var riktigt bra. Blev hämtad på jobb i fredags av Jenni och Mimmi och så åkte vi direkt till Göteborg. gick ut och åt på ett svinbra ställe som även senare blev en nattklubb. Maten var rikigt god och drinkarna var stora, det gillas. På lördagen så hade Jennis bil slutat fungera så vi fick ringa efter en bärgningsbil och sen fick vi en lånebil, jävla massa meck. Kom sen äntligen in till stan och jag köpte bara ett par solglasögon, jag som ville köpa en massa!
Sen körde jag och Mimmi hemm till skåneland och på kvällen stack jag och Jocke till Fanny och Stringan. Fick god mat och spelade roliga spel, perfekt mysig lördag kväll!


Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0