This is killing me

Jag har åkt på världens mega förkylning! Hes som fan och näsan är helt täppt, kanske till och med har lite feber, känns så. Har inte alls tid eller lust att va sjuk!
Har fått för mig att det är fredag idag, och längtat efter att få kunna sova ut ordentligt imon, men nu är dte ju inte fredag så det blir upp och jobba tidigt imon som vanligt. Spelar egentligen ingen roll om det är fredag eller inte för ska ändå jobba kl 6 på lördag också. Jag orkar verkligen inte det, är så himla trött och vill bara ligga i sängen en hel dag. 
Nä fuck va deppig jag är nu! Om jag ens pallar resa mig ska nog ta och baka lite muffins så jag blir lite glad. tar med några till Jocke sen så han också får saka, om där blir några över dvs! ;)


Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0