skjut mig!

Jobbade som sagt i lördags. Sjukt tråkigt att jobba på helgen. Är helt död efter fem dagar och så ska man upp och jobba en sjätte dag, suuucks! Jobbade bara till tolv och sen var det rätt hem till sängen och sova så jag skulle va lite pigg på kvällen. Fesetn var riktigt rolig, tills jag blev för full och lite annat skit hände, men annars var det väldigt lyckat.
Mådde ganska hufsat när jag vaknade på söndagen, lite skallebank bara, gött tänkte jag, tordde det skulle bli värre än så här med tanke på hur full jag var. Hade ganska fel där, illamåandet kom efter nån timme som det alltid brukar göra.
Och inte nog med det så ha rjag fått urinvägsinfektion igen. Höll på att dö på jobb så var tvungen att sticka hem vid 14, som tur var fick jag skjuts hem. Och shysst som min doktor är så skrev han ut extra mycket penicillin förra gången så den bara låg här hemma och väntade på mig, kanon!
Nu blir det OC för min del och senare hem till Jocki och pussa på honom 


Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0