Say whaaat?!

Denna dagen har gått sjukt fort, fattar inte riktigt varför? Fick jobba över ett tag, men det gjorde inte så mycket. Gick en sväng på stan sen för att döda lite tid innan jag skulle till UM.
När jqg stod och väntade på bussen för att åka hem så kommer det fram en skitskum snubbe och säger att han tycker jag ska bli modell, han var stenseriös och tyckte jag var som klippt och skuren för det jobbet. Det tycker ju inte rikitgt jag, speciellt inte när man står helt lökig med fettigt äckligt hår och knappt nått smink, men ja, det är ju kul att nån tycker man ser bra ut fast man känner sig förjävlig.
Nu ska jag gå och flörta till mig lite skjuts till Jocke, pallar inte åka buss, blir så sömnig av det!


Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0