Jag har världens finaste pojkvän, finns ingen bättre! Igår hade vi ett år, och det måste ju firas! Vi gick ut och åt på Oasen, det var riktigt gott. Och sen var vi ju tvungna att ha toblerone fondue till efterrätt, såå gott, tror aldrig jag har varit så mätt i hela mitt liv! Kutade till bussen och var ganska död när vi kom hem. När jag gick upp till sovummet så hade han tänt en massa stearinljus, så mysig.
Har varit en jävlig dag på jobb, har faktikst varit en jävlig vecka. Svinmycket att göra och stressar hela tiden och idag fickjag jobba över en timme. Har man varit på jobb sen sex på morgone så vill man fan hem kl tre när man slutar. Imon blir det ingen sovmorgon heller, ska till tyskland och bordershop med jobb, kan nog bli lite kul. Mindre kul att bussen går kl 7, men jag överlever nog får jag hoppas!

Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0