Boring friday

Klockan är halv åtta, och jag funderar fan på att gå och lägga mig. Ska upp 5.15 imon och jobba, kul fredag kväll jag har liksom. Att jobba sex dagar i veckan är fan inte okej! Och ska sova hemma i min egen säng för sörsta gången på tre veckor, och helt ensam, don't like!
Efter jobb imon blir det direkt hem i sängen och sova och sen blir det fest som fan, ska bli kul!
Hängde med Jocke och kollade lägenhet igår, riktigt fin var den. Han la ett bud och idag ringde han mig och sa att han hade fått den, hur gött?! Är så glad för han skull!
Har sjukt ont i ryggen så ska be mamma om massage nu, och sen blir det idol, om jag orkar hålla mig vaken dvs!


Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0