Maybe that's what happens when a tornado meets a volcano

Då var det måndag igen och en hel jävla vecka framför sig. Sov så himla skönt inatt, ville inte alls gå upp imorse. Visste knappt var jag var när klockan ringde och trodde först att det var söndag, men tyvär var det ju inte det.
Helgen då då. Fredagen kunde ju varit jävligt mycket bättre, men men. På lördagen var jag världens snällaste flickvän och gjorde frukost på sängen. Var ganska död och låg i sängen halva dagen. Sen blev dte en promenix i det fina vädret och sen hem till Martin. Somnade i soffan och åkte hem tidigt för skulle jobba på söndagen. Gillar faktiskt att jobba på söndagar. Där är knappt någon där så man kan göra lite vad man vill och ha hög musik, och det bästa av allt är att man har sjukt bra lön på söndagar!
Nu sitter jag och väntar på mat och sen kommer Paui en sväng, sen drar jag hem till Jockis.


Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0