Good night

Då var det söndag igen. Men det är löning imon så jag har allfall nånting kul att se fram emot, det är nog första gången jag ser fram emot en måndag.
I fredags var det middag hos jocke, och jag hade väldigt svårt att hålla mig vaken hela kvällen, men det gick.
I lördags var vi hemma hos Martin för att fira hans födelsedag. Jag fick äran att köra så jag var alldeles för nykter hela kvällen, men det var trevligt ändå.
Idag har vi varit lite överallt. Drog en sväng hem till mig och sen till Höganäs och efter det blev det sväng inom net on net. Sjukt tråkig affär är det, bara massa kartonger över allt.
Fast att jag har fått sova ut i helgen så är jag fortfarande äckligt trött. Ska knark lite Ipren nu och hoppas på att min jävla mensvärk försvinner oh sen ska jag fan i mig gå och lägga mig!


Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0