Probably the best boyfriend in the world

Jag har haft en riktigt bra helg! hade mysig hemmakväll i fredags med Jocke, orkar inte göra så mycket annat på fredagar ändå.
Fick dra och jobba i typ två timmar på lördagen sen stack jag hem och tog det bara lugnt. Paui kom lite senare och vi käkade och glodde film och krängde godis. Fick sen skjuts in till stan och mötte upp Jocke och killarna. Hade riktigt roligt och tog taxi hem till Jocke vid halv tre. Då fick vi för oss att skulle ha snöbollskrig och sen satte vi oss ute i bubbelbadet, och sen bastu på det. Vi gick och la oss vid fem och sen vaknar jag kvart i nio och kude fan inte somna om ordentligt.
Har mest bott i sängen idag och mår väl som jag förtjänar. Tog en liten tupplur innan och vaknade för typ en halvtimme sen, var helt mörkt i rummet så jag trodde klockan var nio eller nått, fick lite smått panik då men sen kollade jag på klockan blev lugn igen.

Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0