Run for your life

Var ut och sprang imorse, det är inte ofta det händer! Så mitt nya mål är att springa varje morgon, med undantag på helgerna och om det regnar. Jag gör ju ändå inget vettigt på mornarna så då kan jag ju lika gärna springa och få lite snyggare kropp på köpet, perfekt ju! Det jobbiga är ju bara att få tummen ur röven varje jävla morgon, och alla som känner mig vet att jag är världens segaste människa på morgonen, så jag säger bara, lycka till Malle!

Jag vill ha sånna här Reebok easytone skor, dom gör så att rumpmusklerna tränas mer eller va fan det nu är, låter ju svinbra om dom nu funkar. Jag går ju på allt sånt här skit så hade jag haft pengar så hade jag lätt köpt dom. Och jag tror faktikst att dte hade varit liiite roligare att springa om jag hade haft dom på fossingarna.


Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0