Just dance

Var och kollade på syrrans dansuppvisning nu ikväll, älskar att kolla på dans, blir så jävla glad av det. Anyway, hon var sjukt jävla duktig som vanligt, blir ju helt stolt ju! Sen är där ju vissa som är mindra bra och det går fan inte att hålla sig för skratt när man ser dom dansa, man börjar undra vad dom gör där uppe på scenen. Jag blev iallfall sjukt sugen på att börja dansa igen, saknar det faktikst, så ska nog börja till hösten igen tror jag.
När treorna dansade i slutet så tog dom på sig sina studentmössor, då ville jag fan börja gråta, knappt avundsjuk jag är på dom! Nästan ett år sen jag tog studenten och vad fan har jag gjort detta året? inte ett piss! nä nu ska jag gå nånstans och deppa lite!

Got something to say?
Postat av: MIMMI

Aww, thaanks cutie :D vi börjar dansa i höst! btw, jag pallar inte att när man ska kommentera står det "heter du nått?" du är störd :P

2010-05-26 @ 21:23:47
URL: http://passionforfashion.nu

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0