I´m feeling dead

Kvällen slutate väldigt bra igår ändå. Stack hem till Fanny en sväng och snackade massa skit och glodde film, supermys! Sen åkte jag och Jocke iväg och hämtade hans föräldrar. Vi var båda skittrött och ville bara hem och sova, så vi blev ju lagom irriterade när vi fick sitta och vänta i typ tjugo minuterninnan hans föräldrar fick tummen ur röven och kom ut till bilen. Sen drog vi direkt hem till mig och var i säng vid typ två, så när klockan ringde 8.30 var jag ganska död, var i försig rean vaken, but still. Stack iväg på dop och sen väla och lite annat smått och gott. Nu är jag rikigt jävla trött och vill bara gå och lägga mig, God natt!

Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0