Cause you make me so happy!

Idag har varit en rikigt tråkig jävla dag! Har verkligen inte gjort något vettigt alls, eller jo, drog till Maxi en sväng och storhandlade, men hur jävla kul är det. Och så tänkte jag och pappa att vi skulle scanna för en gång skulle, så att det skulle gå lite fortare. Men när vi kommer fram till kassan så säger maskinen att vi måste göra nån sån jävla kontroll, så det var bara att slänga upp varorna på bandet och betala på det gamla vanliga sättet, blir man ju lite smått irriterad
Tänkte faktikst lägga mig och sova nu,sista dagen som 19 åring idag ju, inte illa.Hade varit mycket mysigare att krypa ner i sängen om jag hade haft min favorit här brevid mig ju! 

 


Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0