Another pretty face

Igår så var jag och Paulina på " Another pretty face - modell för en dag". Var inte alls pepp på det och gjorde det mest för att Malin rinde och bokade oss, får ju va lite schyst så hon fårbättre lön. Tänkte sen att det är ändå kul att bli sminkad och fixad i håret, men där hade jag fel. Fick vänta i en timme innan vi blev sminkade och sen när det väl blev vår tur så var hon om sminkade mig ny och inte alls bra. Jag såg helt smutsig ut i fejjan av allt smink och sen glömde hon att ta på mascara, hur kan man ens glömma mascara? Sen lockade hon mitt hår skitkonstigt, seriöst, det såg förjävligt ut! Paulina blev iallafall skitsnygg i både hår och fejs! Nu är jag lite väl negatv tycker jag, en positiv sak var iallfall att den ena fotografen var asschysst!
Efter fotograferingen så drog jag direkt hem till Jocke och tvättad bort alla ton smink. Nu ligger jag här i sängen och vet i fan va jag ska göra, om jag ska hem eller stanna, får se vad jag hittar på!

Got something to say?
Postat av: Anonym

Det stället är skitkasst! Vet många som blivit dåligt behandlade där! Jag skulle inte spendera mina pengar där om jag vore du!

2010-05-13 @ 16:20:00

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0