you taste just like glitter mixed with rock and roll

Skitnajs väder idag, dock jääävligt kallt! Drog in till arbetsfömedlingen innan idag, har inte varit där på jävligt länge så kännde att det var dags. Gick dit och frågade efter min handledare, men hon var inte där för tydligen har hon gått ner till att jobba halvtid, kanske därför jag inte fått tag på henne, hon kunde ju öppnat käften och sagt det! Så fick träffa en annan snubbe som var jävligt mycke bättre och gav mig nått papper om nått ledigt jobb i Portugal, why not liksom? Trodde även att jag inte skulle få några mer pengar av försäkringskassan men det kommer jag, så det var ju gött!
Sen drog jag och köpte mat med mamma, faktikst ganska kul ibland, får man bestämma själv vad man vill ha ;)


Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0