5 saker ni inte visste om mig

Har världens telefon skräck! Ska jag ringa någon jag inte känner så börjar jag svettas och hjärtat slår asfort och jag får prata med mig själv för att lunga ner mig, jag veet, jag är efterbliven!
Blivit förföljd av en blottare! Sommarjobbade 06 med att plocka skräp på firabad. Då ser jag en naken man i havet men tänke inte mer på det, är i min egen värld och lyssnar på musik och sen vänder jag mig om och märker att han kommit upp på stranden och förföljer mig, jag börjar gå fortare och när han är typ 3 meter ifrån mig vänder jag mig om och frågar vad fan hans problem är, han bara flinar och jag ger honom fingret och springer iväg. Ångrar lite att jag inte knep kuken av honom med den jävla plockaren jag hade och plockade skräp med!
Jag tycker mina ben är som snyggast när jag har duschat och bara står i handuk! jag vet inte varför, men dom är jävligt snygga då iallfall!
Svimmat två gånger på en dag! Var i åttan och vi hade friluftsdag eller nånting, hade inte ätit frukost och hade sån jävla mensvärk så jag svimmade, kanon!
Började svära när jag var fyra! Hade fått en leksakskaffekokare i julklapp och satt och lekte med den. När "kaffet" var klart lyfte jag på locket, ställde mig upp och kollade ner i kaffekokarenkokaren och säger: Man kan se fan i halet! ( jag sa verkligen halet för jag kunde inte säga å) ingen aning vad jag menade med det, men men, var lite små konstig redan då! Vi har det inspelat och det är lika jävla kul varje gång jag ser det.

Japp, jag är uttråkad, as usual!

Got something to say?
Postat av: MIMMI

Det visste ju fan inte ens jag!

2010-03-18 @ 20:48:18
URL: http://passionforfashion.nu
Postat av: paulina

jag visste 4/5 ;) duuuuktigt

2010-03-19 @ 07:25:44

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0