I LOVE MY JOCKE

Jag har haft en förjävla bra helg! Pallar dock inte berätta om allt, för egentligen, vem fan bryr sig? Men måste bara säga att jag kom etta på laserdome, lite stolt faktiskt!
Anyways, kanon bra helg med ett dåligt slut! Skulle ta bussen kl 22.23 hem från Jocke och gick där ifrån vid samma tid som jag brukar, men idag så fick bussjävlen för sig att komma lite tidigare så jag missar skiten såklart! Sjukt irriterande när man ser den komma där borta på vägen och man vet att det spelar ingen roll hur fort jag kutar för jag kommer ändå aldrig hinna! So, what to do? Sitta o vänta i mer än en halv timme på nästa eller gå hem till Jocke igen, men det sket jag i för han sov och jag är trött på att gå den vägen för den är så jävla lång och tråkigt! Då kom jag på den fenomenala ideen att ta 220 till domsten och sen att pappa hämta mig där. Sagt och gjort, jag sprang till nästa hållplats men självklart så missade jag den bussen också, kanon! Så pappa fick köra och hämta mig, riktigt snällt! Så där satt jag och väntade på honom, kissinödig som fan, hungrig, svettig från springandet och som pricken över i:et fick jag en spink i röven när jag satte mig på bänken, love it!
Nu har jag sjukt ont i magen för jag slängde i mig maten alldeles för fort, så good night!

Got something to say?
Postat av: MIMMI

Du.är.störd.punkt.se.

2010-03-29 @ 08:43:13
URL: http://passionforfashion.nu

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0