eyeliner and cigarettes

Slösade bort 1,5 timmar av mitt liv idag! Stack till arbetsförmedlingen för där skulle vara nån jävla rekryteringsträff eller nånting. Och jävlar i helvete vad mycke folk där var! Fanns inte så mycket annat att göra än att ställa sig och vänta i den aslånga kön. När det är typ 10 pers framför mig så säger dom att nu är klockan 13 så nu får ni gå hem, tack som fan, kunde ju skitit i att gå dit liksom!
Mötte upp Fanny och käkade lunch, blev sushi som vanligt, asgott är det! Varför tog det mer än 19 år för mig att fatta det?!
Och nu sitter jag här och gör slingor på mig själv och ser ut som ett mongo. Har även huvudvärk så ska ta mig en Ipren nu!


Got something to say?
Postat av: : nina nina nina

svar : tack snälla ! det värmer och höra :) kiss

2010-03-18 @ 15:38:48
URL: http://www.ninamariwany.se

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0