Wooooorking

Var första dagen på mitt nta jobb idag. Var väl helt okej, sjukt enformigt för mig som blir uttråkad aslätt bara, men va fan ska man göra? När jag kom hem så längde jag i mig lite mat och sen drog jag till gröningen ed Paui och krängde glass. hängde med Fanny i hennes lilla glasskisok och sen kände jag mig extra snäll så gav henne skjuts hem. Jocke var hos Vigge så det passade skitbra, snackade och pussade på honom lite, inte helt fel! Nu sitter jag här, borde lagt mig för typ 45 min sen men fick en jävla massa annat att göra. har världens dilemma på onsdag, måste vara på två ställen samtidigt, vet i fan hur det ska gå till dock, men det får väl lösa sig. jaja god natta alla mina tio läsare!!!

Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0