I wanna kiss you all the time

Har inte pallat blogga på hela veckan typ, alldeles för fint väder för att sitta vid datan ju. Men nu regnar det och jag är lite sjuk så idag ska jag fan inte göra ett piss mer än att sitta vid datan!
Anyway, jag och Jockis har levt samboliv hela veckan och passat Johannes katter och hus, mycket mysigt!
I fredags satt vi ute och grillade, drack vin och snackade massa skit. Jocke skulle klippa håret och frågade mig om jag kunde klippa det vid öronen,  jaja tänkte jag, det är väl i så jävla svårt, men jag fattade inte riktigt hur jag skulle göra så drog med rakapparaten och det blev alldeles för kort, så nu har han en snygg fläck precis vid örat, han blev ju inte så jätteglad precis.
På lördagen blev det en massa solande i det fina vädret. Och Jocke skulle ge igen för det med håret så han stoppede en isbit innanför mina trosor, skitskönt verkligen. Skulle bli utgång på kvällen, Tivoli och allt, jag var sjukt pepp men så fick jag feber så det blev att stanna hemma. Mådde inte helt hundra på söndagen heller så Jocke bäddade ner mig ute i skuggan med en massa filtar så där låg jag och hade skönt. Sen drog vi till Maxi och jag fick köpa mitt älskade nässpray så då mådde jag mycket bättre. Hade en mysig kväll med kubb och massa mys, en perfekt sommarkväll helt enkelt!

Haha måste ju berätta vad jag gjorde inatt. Har varit så jävla snorig så vaknade mitt i natten och skulle ha tag på toapapper, så sätter mig upp och tar ner min tavla som jag har på väggen nere vid sängen, tar ner den för att öppna ett kassakåp som jag hade fått för mig att jag hade där bakom tavlan, vet ifan om jag halvsov eller hade feber och yrade eller vad jag nu höll på med, men sen kom jag ju på att där inte finns nått kassaskåp med toapapper i alls utan pappret stod ju på mitt nattduksbord, sjukt cp!

Fan va tråkigt långt inlägg detta blev, men skit i det, skriver mest för att jag ska komma ihåg vad jag göra om dagarna ju!


Älskar denna killen så sjukt mycket!


Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0