M ♥ J

Var trött som fan i morse när klockan ringde, men eftersom det är så fint väder är det inte lika jobbigt att gå upp så tidigt. På jobb fick jag göra 800 grillspett, vill aldrig mer se ett ända grillspett till i hela mitt liv! Gjorde även köttfärs och fy fan va äckligt det är egentligen! Klockan 17 slutade jag äntligen och då var det plattan i mattan hem och käka. Sen ringde syrran och ville ha skjuts till Råå, och eftersom jag hade snott hennes bil så fick jag ju köra henne. När jag ändå var på Råå så passade jag såklart på att träffa min loverboy! Nu ska jag sova så jag inte är lika trött imonbitti!


Jag älskar min fina pojkvän, han är faktiskt bäst, bara så ni vet det liksom!


Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0