I love you so much

I fredags var det förfest hos Olli, massa god mat och dricka. Kutade till bussen i regnet för att dra ner till stan. Tänkte dra till Tivoli men dte var ne jävla lö och kände inte för att stå och vänta där i ösregnet. Så det blev Stinsen och sen Bara rock med Fanny och Hanna. Tog det ganska lungt och var hemma igen vid halv tre.
Drog hem till Jockelove på lördagen och tog det mest lungt.
På söndagen spelade vi minigolf, och jag är fan inte så bra på det som jag trodde. Gjorde iallfall en hole in one, inte helt illa ju. Var sjukt trött på kvällen och hade riktigt ont i halsen, så jag somnade ganska fort. Sov dock dåligt, har nog haft feber hela natten, vaknade jag inte av att jag hackade tänder så vaknade jag av att jag typ badade i svett, so fresh! men jag måste va frisk till på torsdag så nu sitter jag och knarkar massa c-vitamin och massa annat skit som sägs vara bra, får se om det hjälper.
Nu är det soligt så jag ska ut och bättra på brännan!



Got something to say?
Postat av: paulina

men malin hole in one heter det i golf ;) spik tror jag det heter i minigolf!

2010-06-21 @ 14:54:50

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0