I bet you would like to undress me

Hade egentligen tänkt gå och lägga mig nu direkt, men fick sms om att nelly har supermega rea så måste ju kolla in den. Kommer väl sluta med att jag sitter här vid datan i en timme till, brukar bli så ju!
Jobbat idag och fick gå hem tidigare för jag skulle hinna till arbetsförmedlingen och arbetslivsesurs, skönt att sluta tidigare iallfall.
Sen visade Mimmi mig nån ny serie, Pretty little liars, heter den, och nu är jag helt fast! Glodde tre avsnitt på raken och sen så funkade såklart inte det fjärde så då blev jag lite förbannad.
Jockisen kom förbi en sväng så vi stack iväg och skulle köpa glass. Men sofierokiosken var stängd, så det blev ner til gröningen och där var alla ochså stängda, så det slutade med en Cornetto strut på Mästerlivs, jag som va sugen på kul glass med massa strössel!!

Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0