He is amazing

Det blev Väla idag, två gånger till och med! Först med Mimmi och då hittade jag en klänning som jag tänkte ha på mig på fredag. En halvtimme efter att jag kommit hem så ringde Jockelove och frågade om jag vill dra till Väla, och va fan jag hade ju inget annat att göra ändå så why not liksom? snodde bilen och körde till honom och sen vidare till väla där jag köpte ett par shorts, provade inte dom eftersom jag redan hade provat dom en gång innan, men nu när jag kom hem så satt dom inte alls som dom gjorde sist, så vet i fan om jag ska lämna tillbaka dom. Sen hem till Jockis och käka och sen en massa mys, love it!


Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0