GUBBJÄVEL

Så jävla najs väder idag! Jag har varit ensam hemma hela dagen och då pasade jag ju såklart på att sola topless, finns inget fulare en linjer från bikinin! Så där ligger jag ute i solen helt inne i min egen värld och läser Vecko revyn så här jag plötsligt någon säga " är Thomas hemma?!" då står min jävla granne inne i vår trädgård och glor på mig. Jag blev livrädd och hoppade säkert en meter upp i luften av rädsla, tur jag hade tidningen i handen för den fick jag lägga över mig. Gubbjävel som bara klampar in, använd plingaren på framsidan som vanliga människor gör!
Nu sitter jag iallafall hemma hos Jockis, vet inte rktigt vad vi ska hitta på, men det är ju så fin väder så jag vill iallafall vara ute!


Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0