Feeling so good

Nu är jag hemma igen efter att ha varit ute på lite äventyr. Körde till Nordströms där Jockes pappa jobbar, har fått jobb där. Så chefen skulle höra av sig imon om tider och sånt, så göööött!!
Sen blev det en sväng inom systemet och in på Väla. Beställer alltid mitt smink från USA, världens bästa smink, men nu har det gått tre veckor sen jag beställde och jag har fortfarande inte fått det, säkert nån jävel på posten som snott det! Så fick akut köpa nått skit från Isadora. Blev även en ny deo för den jag har nu luktar fan svett från början, hur kul är det att ta på sig en deo som redan luktar bajs? Hade en skitbra innan men kommer ju såklart inte ihåg hur den såg ut, men hoppas att det var rätt jag fick med mig hem, kan ju inte lukta heller om det är rätt för är så täppt i näsan. Sen köpte jag även med mig hela tasty house också så jag kan sitta och kränga i bilen imon. Fast jag har typ redan ätit upp hälften redan så det blir nog inte så mycket kvar till imon!
Har skrivit packlista och allt så nu ska jag börja packa, men det är säkert nått skit jag komemr glömma ändå, är sämst på att packa!

Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0