8 JUNI

Vaknade av mig själv kl 5 och kunde inte somna om, låg bara och väntade på att klockan skulle ringa. Körde sen iväg till Landskrona, fick köra som en jävla galning för att inte komma försent! När jag kom fram så var det först ett informationsmöte och sen så fick jag vänta en timme på att det skulle bli min tur att göra några tester. Jag fick ge lite handmassage och klippa nån figur och sen babblade jag bara på om en massa, inte svårt alls ju. Så jag är redan hemme, trodde att jag skulle va där till 17 men eftersom jag heter Andersson stod jag högt upp på listan och var bland dom första dom fick göra testerna, inte helt fel att heta Andersson ibland faktikst!

Nu ska jag bara ta det lungt, har ont i huvudet och är sjukt trött, sen drar jag inte till stan och käkar lunch med Malin och Paui!

Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0