11 JUNI

Skulle till arbetsförmedlingen i morse, hade såklart ställt klockan helt fel, så försov mig lite, tur man har en pappa som skulle dit samma tid så han väckte mig. Var sjukt trött när jag vaknade, kunde inte alls somna igår. Har lagt mig vid tio hela veckan, blir alltid skittrött när jag är förkyld, men igår så var jag inte alls trött och kände mig inte lika förkyld, så då var jag tillbaka till det gamla vanliga att inte kunna somna. Låg och vände mig tusen gånger och sen vid ett så ringde Fanny från sweden rock, så då fick jag höra lite najs musik, inte helt fel när man ligger och inte kan sova.
Drog iallfall till arbetsförmedlingen och där var lika tråkigt som vanligt! Tänkte hoppa in i duschen snart och sen så blir det studentfirande!

Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0