10 JUNI

Är superdupermegadunder uttråkad, så då fick det bli en lista!

Favoritcafé: Typ Espresso House
Favorittidning: Läser allt fråv SOLO till Slitz och Illustrerad vetenskap
Favoritplagg i garderoben just nu: Lever i min svarta kjol! 
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart!
Mitt rum är: Jävligt rörigt!
Mig själv med tre ord: mysig, bitchig och lite småkonstig!
Jag tränar: alldeles för lite
Jag ville bli när jag var liten: Fönsterputsare eller mumie!
Nu vill jag bli: Hudterapeu eller florist 
Humör just nu: Riktigt glad
Är det nåt du absolut inte äter: ärtsoppa
Hur många kuddar sover du med: tres
Morgon- eller nattmänniska: natt!
Sparare eller slösare: Jag är faktiskt sjukt bra på att spara!
Bästa film: american gangster
Hur många barn vill du ha när du blir stor:
 2, en pojke och en flicka
Bio eller promenad: promenad, men bio om det är dåligt väder 
Är du kittlig: Oh yes, säger inte var för Jocke läser detta och då kommer han kittla ihjäl mig!.
Det här är jag bra på: Tycker jag är bra på det mesta, förutom matte!
Chips, morötter eller godis? Godis! Men morötter och dipp är förjävla gott! 
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Alltid alldeles för stökigt!
Kaffe, te eller inget alls? Vatten?

Got something to say?
Postat av: MP!

men mally! blev riktigt jävla sugen på morötter o dipp.. ååååååååg give me!

2010-06-10 @ 23:44:45
URL: http://malinpaulsson.blogspot.com

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0