Sunday bloody sunday

Igår var jag på världens coolaste rockbröllop. Brudparet kom in på motorcyklar och hon var klädd i svart och han i vitt. Alla var rockar och svinsnygga! Jockes pappa serverade maten och vi hjälpte till, så det var därför vi var där.
Efter det så blev det utgång. Jag blev svninigt full och åkte hem vid typ kvart över tolv. Jocke hjälpte mig hem och sen drog han in till stan igen. Trodde jag skulle vara riktigt bakis idag som jag alltid är, men jag mår verkligen asbra idag, fattar ingenting! Sjukt skönt iallafall.
N gör viinget vettigt alls, ligger i sängen och glor tv, är sjukt sugen på godis dock, så får väl dra till Maxi snart.

Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0