Mys på båten

Frog ner till Fannys båt igår kväll med alla brudarna, så mys. Massa vin, kex, ost och skratt. Love mina tjejer! Jag och Malin gick såklart vilse när vi skulle hem. Jag var helt hunda på att jag visste vägen, men har bara gått där på dagen och allting blir fan helt annorlunda i mörkret och emd massa vin i kroppen. Hitta rätt en som tur var. Fick gå igenom världens mörkaste skog, var livrädda båda två. Kommer fram till busshållplatsen och på tidabellen står det inte att bussen ska gå, blev lite irriterade men sen kom den ändå, fatade ingenting. Malle hoppade på busen och jag vandrade vidare hem till Jocke. Han kom hem vi kvart i fyra, full som en jävla kastrull. Han ligger fortfarande och sover men får nog fan ta och väcka honom snart, har sjukt tråkigt!


Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0