I want to spend each moment of the day with you

Idag hatar jag verkligen mitt jobb! Hade verkligen inte ett piss att göra i början, sjukt jävla segt, och när vi väl får nått att göra känns det bara som att jag är i vägen hela tiden eftersom jag inte vet hur allting funkar, känner mig lite vilsen typ.
Fick iallfall skjuts hem av nån random snubbe på jobb, men jag tänker aldirg mer åka med honom, han var verkligen skitskum.
Och innan idag när jag stod och slängde ner köttfärs i plastpåsar så blev jag sjukt sugen på kinamat av någon anledning, och när man kommer hem så står det på bordet, pappa kan fakitkst läsa mina tankar ibland!
Ska snart dra till sofierokisoken och köpa en massa glass och lyssna lite på konserten som är där.


Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0