I love you like a fat kid loves cake

Idag har jag varit riktigt glad och på bra humör! Var pigg och glad redan när jag vaknade. Superfint väder ute och att vakna upp brevid världens finaste människa är ju det bästa som finns. Pussade på mannen min och stack sen iväg till jobb. Har stått upp vid samma maskin i åtta timmar och gjort samma rörelser hela tiden, blev lite småsegt efter ett tag, det tyckte väl maskinen också för till slut började den bara jävlas och gjorde inte alls som jag ville. Var glad när jag äntligen fick åka hem, kom in till stan och missar såklar 219, så gick in och köpte en glass på Pistachia, gjorde det igår också, så mitt mål är att smaka alla glasssmaker dom har, återkommer när jag har kommit fram till vilken som är godast.
Nu är jag cptrött och ska glo Pretty little liars!


Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0