Feels like a million butterflies


Drog som sagt hem till pojkvännen min direkt efter jobb i fredags, vi hade faktiskt 10 månader då, inte illa asså! Gjord eingenting vettigt alls egentligen, invigde Mc donalds på ättekulla och träffade världens mest mysko människor utanför, skrattade som fan åt dom.
Hängde på stranden från 10.30 till typ 16.30 på lördagen. Dum som jag är så kom jag på att jag skulle smörja in fejjan alldeles för sen, så jag såg verkligen ut som en tomat. Drog hem till Jocke igen för att fixa rill oss och sen bar det av till Jennys och Myys 20 års fest. Efter mycket meck så tog jag och jockis taxi ner till stan, var inte en jävel ute så vi satte oss på knutan och tog bussen hem redan kvart över tolv, var äckligt trött så det var bara skönt att komma hem.
Blev inte stranden idag, istället blev det minigolf på råå camping. Mest chillat resten av dagen och sen käkat köttbullar, var sugen på det hela dagen så blev glad när det var det som serverades.
Nu sitter jag här hemma och saknar redan min älskling jättemycket, ganska sjukt att man kan sakna någon så mycket! 

Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0