19 JULI

Då var det måndag och jobb igen. Börjar inte förrän tolv idag för den maskinen jag anväder slutade fungera i fredags och börjar inte funka förrän idag vid tolv, så då tyckte dom att jag kunde börja tolv, jag klagar inte.
Har även skrivit på papper och sånt så jag är anställd till första december, skönt att veta att jag har jobb framöver, men ändå jobbigt att veta att jag ska åka till det tråkiga stället i typ fyra månader till! men va fan, jga tjänar bra så ska inte klaga.
Helgen har varit bra. Grillade och sånt vid stranden i fredags. Lite småbakis på lördagen så tog det lungt och käkade glass och sen drog vi alla ner till Fannys båt och mös och sen hem till henne och satt där hela kvällen. Blev inte mycke gjort på söndagen, ville till strandne men vädret var ju sådär. Helgen kund eju slutat bättre än vad den gjorde, men allt löste sig till slut som tur var.
Ny ska jag klä på mig och snart dra till jobb!

Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0