You’re all that I want

Drog hem till Jocke i fredags, drack lite vin och sånt. Blev sen skjutsade hem till Johannes där man fick mer vin och en god drink. Sen hem till Jocke och slagga.

Fixade lite på lördagen och sen hem till Vigge där jag krängde toast och blev asmätt. Sen va jag tvungen att sticka hem för att skjutsa mina föräldrar. Mådde illa hela kvällen och va sjukt opepp på allt, lyckades ändå kränga i mig en hel pizza, gjorde dock inte illamåendet bättre. Jocke ringde vid 2.30. Märkte då att mamma och pappa inte hade kommit hem än. Dom som sa "amen vi komemr vid tolv, allra senast halv ett", yeah right! Så jag hoppade in i bilen och körde till stan och hämtade Jocke och sen my parents.
Och idag har jag bara myst med Jocke och hängt hos Johannes.

Nu ligger jag här i sängen som luktar gott av Jocke och funderar på att nanna, min praktik börjar ju imon, så då får jag ju va lite pigg!


Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0