I only wanna be with you

Kom hem från Jocke för ett litet tag sen. Har varit där hela helgen. Provade mina sömtabletter i fredags natt, dom funkar nog lite. Blev helt konstigt trött och visste typ inte var jag var, sen började Jocke sjunga Higher låten i sömen och sen böjade han skratta ashögt, så då blev jag pigg igen och låg och flabba åt honom. Men ja, har sovit lite mer än vanligt, så kommer fortsätta ta dom. 
Ska hoppa in i duschen nu, sen leta upp lite godis som jag kan kränga!

Jocke

Got something to say?
Postat av: Jenni

Din pojkvän är sjukt rolig haha!! Kan du inte filma honom nästa gång?? Skönt att tabletterna hjälper. Allting löser sig! Puss

2010-01-11 @ 21:02:59

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0