I´m in love with you

I fredags stack jag hem till Jocke efter jobb. Käkade Raclette, som jag aldrig ätit innan, men det var riktigt gott. Kollade let´s dance och hade det mysigt. Och för en gång skull somnade jag ganska fort, va sjukt trött efter att ha jobbat en vecka, inte riktigt van vid det.

Körde runt och fixade lite på lördagen sen fick jag skjuts hem och började fixa till mig för skulle dra ut sen. Hade aslång tid på mig att fixa till mig, men som vanligt så blir det alltid att jag får skitbråttom i slutet ändå.
Stack hem till Jenni och förfestade med alla VILA tjejerna, riktigt trevliga allihopa. Sen drog vi ut, var lite överallt, men hängde ganska länge på telegrafen av alla ställen, och kasta de pil, vilket jag är riktigt kass på. Fick rövigt ont i magen så ringde Jocke som fick komma och hämta mig.

Vaknade kl 8 i morse av att jag hade ont i magen fortfarande. Har varit lite halvbakis hela dagen och gått omkring i Jockes lökkläder hela dagen. Sen kom Vigge och en jävligt bakis Fanny. Stack hem till Vigge och gjorde stuvade makaroner, skitgott! Klumpig som jag är välte jag ut alla makaroner i vasken! sen degade vi i soffan och kollade Wrong turn 1.


Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0