bulaaaaa

Jag skadar mig ganska mycket på jobb tycker jag. Har skurit mig i handen på en sax som var jävligt vass, har x antal skrapsår och idag så slog jag huvet i en skyllt och fick världens bula. Skulle böja mig ner för att ta galgar och när jag reser mig upp slår jag i huvet hårt som fan, tror hela Nova Lund hörde det!

Sitter här i esängen och är irriterad på facebook, vet inte om det är fel på min dtat eller nått, men kan iallfall inte kommentera nånting, har dock inte orkat gå till den andra datan och kolla om det funkar där, knappt lat!


Got something to say?
Postat av: MIMMI

din stavning borde fan och med få ett pris i guiness ;)

2010-01-22 @ 08:00:40
URL: http://passionforfashion.nu

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0