looong day

Kom hem frå jobb för ca 30 min sen. Har haft nån workshop elelr vad fan dom nu kallade det, till kl 21. Lärde mig ganska mycket så det var ju positivt.
Har varit den segaste dagen på länge. Började kl 13 så det var ju skönt, men sen har klockan segat sig fram vääääldigt långsamt, och sen en fet huvudvärk på det är ju verkligen kanonkul!
Skar mig även på en sax idag igen. Kännde det inte alls förrän jag märkte att handen var helt blöt och tittar då ner och ser att det pissar blod, sen ville det ju aldrig sluta blöda heller.
Pappa hämtade mig iallfall kl 21, och då fick jag köra den nya bilen hem, den var faktikst mycket finare än vad jag trodde.
Nu sitter jag här i sängen, trött som ett as och med ett handikappat finger och en mobil som jag ha rlust att slänga i väggen, en riktiogt bar kväll med andra ord ;)

Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0