In the darkness there's so much I wanna do

Whaaa fan va skönt det är att vara hemma!  Har typ inte varit hemma sen i tordags.
Fick hoppa in och jobba idag för det var en som va sjuk, just nu gör jag allt för att få pengar, så jag klagar inte.

Vad har mer hänt i mitt liv de senaste dagarna då? Inte så där jättemycket. Alla ♥ dag i söndags, nog årets mest onödiga och överskaddade dag faktiskt. Men det var en mysig ändå. Vaknade hos Jocke och fick frukost på sängen, eller ja, tårta på sängen av världens bästa pojkvän.  

Klockan är 20.10 och jag funderar fan på att gå och lägga mig, men först ska jag kränga lite äppelpaj ;)


Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0