fika fika fikaaaa

Träffade äntligen MP (hmm, sen när kallar jag henne för MP?) gick en sväng på stan och sen blev det en fika, Fanny och Romare kom också, väldigt kul! Åt en smoothie och en cheescake, sen fick jag och Malin för oss att dela på en räkmacka, den var sjukt god, men fy faaan va jag är mätt nu! Malle var schysst och skjutsade mig hem, sen var det bara att hoppa in i bilen och köra tlll Jocke!

Var inne på H&M en sväng, där Fanny hittade en en väldigt ful keps och en jävla massa brillor!


Got something to say?
Postat av: fanny

haha just det hade totally glömt denna bilden! :D Fan vad sweet du är, tror du jag hade passat i det?

2010-02-16 @ 20:06:38
URL: http://fanzie.blogg.se/

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0