MONDAY

Det är en väldigt trött Malin som sitter här och skriver. Himla tråkigt med måndag, men skönt att jag bara jobbar fyra dagar denna veckan.
I fredags var vi några stycken hemma hos Jocke, snackade skit och hade det mys. På lördagkvällen var det julbord med jobb som gällde. Det var trevligt, men sjukt segt att va där ända till elva, var hundra påp att bussen skulle komma kl tio men jag hade ju ganska fel. Åkte hem till Jocke efter det slutade med att jag,jocke och vigge bastade och jag var inte i säng förr än vid fem. Sen att jag vaknade kl nio och inte kunde somna om sög ganska mycket, fyra timmar sömn är inte okej. Sov som en röv i natt med så nu är jag äckligt trött. Ska käka lite nu innan jag svälter ihjäl!


Got something to say?
Postat av: fansaan

meeeeen du kan ju inte basta med bara två killar, ring mig nästa gång ;)

2010-12-22 @ 16:29:14
URL: http://http://iwantitsobadly.blogg.se/

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0