LOVE MY BOYFRIEND

Denna veckan har gått sjukt segt, så det är riktigt skönt att det är fredag!
Igår hade jag inget att göra på jobb så blev tillfrågad att stå på Maxi och bjuda på våra julskinkor, och det ville jag. Fast det var sjukt segt att stå där ända till 18, tolv timmars jobbdagar är inte kul alls!
Ikväll blir det hemmakväll med idolfinal och imorgon ska jag fan i mig köpa alla julklappar så jag har det gjort, och sen på kvällen blir det bio.
Jocke ska va i gbg hela helgen, så kl 5.15 i morse när jag skulle upp så väckte jag honom för att pussa honom och säga hej då. Då sa han att han hade något till mig och så tog han fram en chokladask bara för att det är min namnsdag idag, så himla gulligt av honom. Saknar honom redan och längtar till söndag så jag kan träffa honom igen!


Got something to say?
Postat av: Jocke

<3

2010-12-16 @ 20:01:45

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0