Crazy in love

Idag är jag hemma och är sjuk, känner mig helt trött hela kroppen och huvet känns tungt, känns nästan som jag är bakis. Är så sjukt tråkigt att vara hemma, saknar fan att va på jobb. Kommer inte palla va hemma en dag till, så det blir nog att jobba imon.
Eftersom jag har så tråkigt så råkade jag pecis klicka hem ett par skor. Dom är inte rikigt min stil men dom va lite balla så beställde dom ändå. Synd att dom inte kan komma hem i lådan samma dag, så tåkigt att gå och vänta i flera dagar!
Nu ska jag glo lite tv och läsa min bok och bara ta det lugnt och hoppas på at jag känner mig piggare sen! 



Idag har vi varit tillsammans i 15 månader, inte illa om ja får säga det själv!


Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0