Your kisses are so sweet

Jag är så sjukt trött just nu, fattar inte varför jag sitter här istället för att sova.
Hade iallafall en svintråkig fredag och sov riktigt jävla kass. När klockan ringde kl 6 på lördagen var jag verkligen inte alls pepp på att jobba, fy fan, ville bara dö. Jobbade till tolv sen stack jag hem till Jocke igen och sov.
På kvällen var vi på 20 års fest. Blev full som en kastrull och mådde jävligt dåligt när jag gick o la mig, snurrade i skallen och spannen fick stå brevid mig. Men när jag vaknade i morse, eller ja, morgon var det inte, klockan var väl ett eller nått, var jag inte alls bakis, så himla skönt. Har bara tagit det lugnt idag och myst med min älskling.
Nu ska jag sova så jag är pigg på jobb!

Got something to say?

Har du nått o säga eller?!:

Heter du nått?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

heey skriv nått kul!:

Trackback
RSS 2.0